جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
باران پراکنده در استان بوشهر / بارش‌ها از سه‌شنبه افزایش می‌یابد
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به پیش بینی وقوع بارش پراکنده باران در استان گفت: از عصر سه‌شنبه دامنه بارندگی‌ها مناطق وسیع‌تری از استان را در بر خواهند گرفت.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا اواخر هفته جاری، ناپایداری‌های جوی گذرا باعث می‌شود تا در برخی از ساعات، در مناطق مختلف استان بوشهر، شاهد افزایش پوشش ابر باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت، وقوع بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق و رگبار باران در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مناطق شرقی استان و همچنین روی دریا پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج از عصر روز سه‌شنبه، دامنه بارندگی‌ها، مناطق وسیع‌تری از استان را در بر خواهند گرفت.

وی گفت: تداوم پدیده مه صبحگاهی و کاهش دید افق، تا روز سه‌شنبه در اغلب نواحی استان پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج از غلظت آن کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وقوع پدیده مه در ساعاتی از شب و صبح و همچنین غبار محلی در ساعاتی از روز در مناطق جنوبی استان و روی دریا، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت امروز روی دریا به‌تدریج شمال شرقی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 54377
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار