جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
استحکام فرهنگی خانواده‌ها تقویت شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با با برنامه‌های مختلف استحکام فرهنگی خانواده‌ها و جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولین سازمان خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت افراد باتجربه و پیشکسوتان در همه حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف باید مد نظر باشد.

وی بازنشستگان را هویت هر سازمان دانست و اضافه کرد: برخی از افرادی که بازنشسته می‌شوند از بسیاری از افراد فعال‌تر و پرتلاش‌تر هستند که باید از تجارب و دانش آنها بهتر و بیشتر استفاده شود. احترام پیشکسوتان و بازنشستگان را باید حفظ کنیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مسائل فرهنگی بیان کرد: رسانه‌های بیگانه به دنبال تخریب فرهنگی جامعه ما هستند و می‌خواهند هویت دینی و ملی ما را دچار تغییر کنند و این موضوع را از جهات مختلف دنبال می‌کنند.

وی به توطئه‌های مختلف و متنوع جهان استکبار به طرق مختلف اشاره کرد و ادامه داد: باید حساسیت بالایی در این زمینه داشته باشیم و در خانواده‌ها مراقبت کنیم که اسیر این مسائل نشوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید استحکام فرهنگی خانواده‌ها و جامعه در زمینه‌های مختلف تقویت شود افزود: در زمانی که فتنه‌انگیزی دشمنان در اوج است باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تعمیق و افزایش برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه شد و بیان کرد: نیروهای مسلح نه تنها خودشان بلکه خانواده‌های آنها نیز از نیروهای مسلح هستند و در کنار هم از کشور دفاع می‌کنند.

وی والدین را گنج برای هر نفر دانست و افزود: باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و هر روز و در هر فرصتی که در اختیار داشتیم برای ادای احترام به خدمت والدین خود برویم.

کد خبر 54380
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار