جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کیفیت اجرای طرح پزشک خانواده افزایش یابد
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت پوشش بیمه‌ای بیماران صعب‌العلاج گفت: کیفیت اجرای طرح پزشک خانواده افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده عصر یکشنبه در نشست با مسئولان بیمه سلامت اظهار داشت: یکی از اقداماتی که باید برای زوجین نابارور انجام شود، ارائه خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه برای جبران هزینه‌های سنگین آنان در این حوزه است.

وی اضافه کرد: قانون جوانی جمعیت مورد تأکید و توجه ویژه نظام است و درمان زوجین نابارور و پوشش بیمه‌ای هزینه‌های آنان در رجوع به بخش خصوصی یکی وظایف نظام سلامت کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح نیز یک طرح ملی است افزود: پزشک خانواده سال‌ها است در حال اجرا است ولی نه به شکل مطلوب، که جا دارد سازمان بیمه سلامت کشور مانند خدمات درخشان دیگر خود به اجرای این طرح نیز کمک کند.

وی پوشش بیمه‌ای بیماران صعب‌العلاج را یکی از خدمات اساسی و بنیادین نظام دانست و بیان کرد: وقتی نگاه می‌کنیم بیماران درمان بیماری‌های صعب‌العلاج کمترین درآمدی برای نظام سلامت و سازمان‌های بیمه‌ای ندارد با این‌حال نظام جمهوری اسلامی درمان آن‌ها وظیفه خود می‌داند و انجام آن یک اقدام مؤثر و نه شعاری بوده است.

ملکی زاده گفت: اصلاح تعرفه‌های خدمات دولتی می‌تواند رضایت نیروی انسانی نظام سلامت کشور به طرز قابل‌توجهی بالا ببرد که این خود در نهایت موجب رضایت مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی می‌شود.

کد خبر 54386
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار