جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
۴۳ درصد از اعتبارات مصوب سفر اول دولت به استان بوشهر جذب شد
بوشهر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان از مجموع چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر اول دولت به استان جذب شد.

محسن پاپری زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین سفر رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم به استان بوشهر که ۹۳ مصوبه با چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار را داشت.

وی با اشاره به تحقق ۴۳ درصدی اعتبارات مصوب ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر جذب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تعهد دو ساله سازمان برنامه و بودجه را ۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان معادل ۶۵.۷ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد تومان تعهدات سال گذشته بوده است خاطرنشان کرد: از این میزان هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان تعهد سازمان برنامه و بودجه بوده است.

پاپری زارعی با اشاره به اینکه ۸۲.۵ درصد از کل تعهدات سازمان برنامه و بودجه از محل اعتبارات سفر استانی دولت به استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ محقق شده است اضافه کرد: ۲۱ درصد از تعهدات سایر وزارت‌خانه‌ها نیز محقق شده است.

وی با اشاره به الحاق ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان از محل متمم سفر اول به استان بوشهر افزود: هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بابت تکمیل راه آهن بوشهر از محل تهاتر نفت و ۶۳۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی تصویب شده است.

پاپری زارعی گفت: تصویب ۸۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه کنارتخته – دالکی، ۱۵۰ میلیارد تومان برای سد دهرود، ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال آب از سد خائیز به نخیلات اهرم، هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای سد دالکی و ۶۵ میلیارد تومان برای استخر و سالن همایش‌های دانشگاه خلیج فارس از محل متمم‌های سفر، مصوب شده است.

کد خبر 54398
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار