جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
خلیج‌فارس از فردا متلاطم می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با فعالیت سامانه بارشی، با افزایش پوشش ابر، در برخی ساعات، وقوع بارش‌های پراکنده باران و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، غالباً در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا اواخر وقت پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی و طی امروز و فردا در برخی نقاط غالباً نواحی جنوبی و مرکزی، گاهی بارش پراکنده باران و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی، در برخی ساعات ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 54404
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار