شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
برنامه‌های دهه فجر در گناوه با محوریت جوانان برگزار می‌شود
گناوه- فرماندار گناوه با بیان اینکه دهه فجر متعلق به یک گروه و قشر خاص نیست گفت: برنامه‌های دهه فجر در گناوه با محوریت جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه اظهار داشت: دهه فجر متعلق به یک گروه و قشر خاص نیست بلکه مربوط به همه آحاد و اقشار جامعه است و همه باید در برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته مشارکت داشته باشند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه مسئولان ادارات، مسئول برگزاری برنامه‌های دهه فجر در اداره تحت نظر خود هستند افزود: مسئولان دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان گناوه در دهه مبارک فجر خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق محیط کار، خانواده‌های خود، و فضای مجازی تبیین و بازگو کنند.

صفری یادآور شد: مراسم جشن و فضاسازی محیط و شهر در این ایام در شهرستان انجام شود و شهرداری در این زمینه حداقل دو جشن بزرگ پیش بینی و برنامه ریزی کند.

وی بیان کرد: بازار و اصناف در این ایام نصب پرچم، پخش سرودهای انقلابی و برنامه‌های مناسب با همکاری بسیج اصناف داشته باشد و اتحادیه‌ها در برنامه‌ها شرکت و همکاری کنند.

 برنامه‌های دهه فجر در گناوه با محوریت جوانان برگزار می‌شود

فرماندار گناوه تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت و مشارکت جوانان بیش از گذشته مد نظر باشد و در همه برنامه‌ها و کارهای انجام شده جوانان نقش داشته باشند.

وی بیان کرد: دانشگاه‌های شهرستان گناوه برای تبیین دستاوردهای انقلاب در این ایام در بین دانشجویان از اساتید و دانشجویان توانمند استفاده کنند و این خدمات تبیین شود.

صفری بیان کرد: اصحاب رسانه خدمات و دستاوردهای ۴۴ سال انقلاب شکوه مند اسلامی در مقایسه با دوران ستمشاهی را بیان و به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه گفت: برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر بر پایه امید آفرینی و جشن و سرور و نشاط و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی باشد و در همه محلات شهر تدارک دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه ولایت فقیه و مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان دو رکن اصلی مد نظر مسئولان و دست اندر کاران ستاد دهه فجر باشد و در برنامه‌های محوری تبیین و بازگو شود.

کد خبر 54422
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار