چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر/ نیوجرسی جایگزین گاردریل می‌شود
بوشهر- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر طی سال جاری ۶ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حیدری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر طی سال جاری ۶ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل می‌شود که تاکنون نیمی از آن انجام شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تاکنون ۲.۵ کیلومتر جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های استان خصوصاً بخشی از محور دالکی- کنار تخته انجام شده و پروژه ۳.۵ کیلومتری محور محمدآباد به زائر عباسی شهرستان دشتی نیز در دست اجرا است.

وی ارتقا امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های بوشهر و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

حیدری تصریح کرد: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه ایمنی راه‌ها بوده که با جدیت در دست اجرا است.

کد خبر 54428
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار