جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
همه ادارات بوشهر در برگزاری برنامه‌های دهه فجر همکاری کنند
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر در برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بوشهر با محکوم کردن اقدام قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی بیان داشت: ما ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم و تا روزی که زنده هستیم به عنوان بسیجی خواهیم ماند.

فرماندار بوشهر ادامه داد: سپاه نهادی است که در دل مردم قرار دارد و امروز دشمنان از روی استیصال، سپاه عزیز ما را در لیست تروریستی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروی‌های مسلح ما از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند اظهار داشت: دشمن به این یقین رسیده که سپاه با اقتدار و توانمند است وگرنه کاری به نیروهای مسلح و سپاه نداشتند.

فرماندار بوشهر بیان داشت: دهه فجر متعلق به همه هست و همه باید پای کار باشند و با برگزاری نمایشگاه و برگزاری نشست‌های بصیرتی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در دید و منظر عمومی قرار داده شود.

رحیمی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و فضاسازی داخلی و بیرونی نهادها و ادارات باید انجام شود و دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند با آنها برخورد می‌شود.

کد خبر 54432
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار