پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
خلیج فارس از روز جمعه متلاطم می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه با شدت‌گرفتن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی، سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت جمعه، در برخی ساعات وقوع بارش‌های پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق، در سطح استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت، به‌دلیل سرعت قابل‌توجه وزش باد روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از روز جمعه با شدت‌گرفتن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی، سواحل استان و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی. گاهی بارش پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، روی دریا غالباً شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و مرکزی غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی، در برخی ساعات ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی و مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 54437
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار