جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
برنامه‌های متنوع ولادت امام علی(ع) در استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع ولادت امام علی(ع) در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر صبح سه‌شنبه در نشست با رابطان غدیر استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع) صورت گرفته است و با مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خوبی در استان خواهیم داشت.

وی با تاکید بر معرفت‌افزایی نسبت به شخصیت، فضائل و سیره امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: معرفی حضرت علی (ع) به عنوان الگوی زندگی، تبیین آموزه‌های علوی برای زندگی فردی و اجتماعی و ترویج نهج‌البلاغه در جامعه از برنامه‌های مهم در این ایام است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از تشکیل ستاد رجبیه برای برگزاری مراسم ۱۳ رجب خبر داد و بیان کرد: برگزاری شب شعر در مدح مولا امیرالمومنین، برگزاری مراسم جشن میلاد در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، برگزاری مسابقه پیامکی، وبلاگ‌نویسی و دل‌نوشته از دیگر برنامه‌ها است.

وی از انتخاب پدر نمونه در مراسم ویژه میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و دانشگاه‌ها، رسیدگی به ایتام و نیازمندان و قرائت زیارت حضرت امیرالمومنین از برنامه‌های این ایام است.

کارگر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در رابطه با فضائل و مناقب حضرت علی خبر داد و خاطرنشان کرد: فضاسازی شهرها، اصناف، دستگاه‌ها و نهادها و مراکز علمی و آموزشی در این ایام دنبال می‌شود.

وی برگزاری ازدواج دانشجویی، ویزیت رایگان بیماران، فضاسازی و تبلیغ سبک زندگی علوی، ترویج نهج‌البلاغه، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ظرفیت اعتکاف را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

کد خبر 54441
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار