جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
حامیان نیکوکار استان بوشهر ۴۶ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند
بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از کمک ۴۶ میلیارد تومانی حامیان نیکوکار به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین نیازمند و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند فرزند یتیم و یا محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد استان برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار ۶۵۰ نفر یتیم و و ۴ هزار و ۹۵۰ نفر دیگر فرزندان محسنین هستند.

میری خاطر نشان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بوشهر از میان همه اقشار و مشاغل در سطح استان و خارج از استان هستند که مساعدت و کمک‌های آنها در ۱۰ ماهه امسال، به فرزندان معنوی خود بیش از ۴۶ میلیارد تومان بوده که بیش از ۳۲ میلیارد تومان آن نقدی و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

وی در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ادامه داد: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام مراجعه کنند و با انتخاب فرزند از استان بوشهر کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان منتخب واریز کنند.

میری بابیان اینکه نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال پیام به سامانه پیامکی ارتباط مردمی می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان بوشهر اعلام آمادگی کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و حامیان نیک اندیش، از همه حامیان طرح اکرام دعوت کرد به مناسبت جشن نیکوکاری پیش رو با شعار «عیدی برای همه» به پویش عیدی برای فرزندان ایتام و محسنین بپیوندند.

کد خبر 54446
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار