جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
اجرای بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه کودک و نوجوان در استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه‌ شاخص مخصوص کودکان و نوجوانان استان بوشهر در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان با برنامه‌ریزی لازم و به صورت بسیار پویا برای مراسم دهه مبارک فجر آماده می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: سومین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بوشهر به میزبانی کانون پرورش فکری و با حضور همه اعضای این کمیته برگزار شده است و در روزهای آینده تا قبل از آغاز دهه مبارک فجر این جلسات برای هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برگزار خواهد شد که به یک توان افزایی جهت اجرای بهتر و بیشتر برنامه‌ها برای کودکان برسیم.

سمیه رسولی با اشاره به رویکرد برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به دهه‌ی فجر اظهار داشت: ما باید با برنامه ریزی بتوانیم سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهیم.

رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان بوشهر ادامه داد: نتیجه اقدامات و فعالیت‌های ما زمینه حضور پرشکوه کودکان و نوجوانان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آئین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کانون استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌ها با دو رویکرد درون سازمانی و برون سازمانی در طول ایام دهه‌ی فجر با محوریت ایثار، شجاعت، اتحاد بین مردم و اقوام، میهن دوستی و پاسداشت مام وطن و… در قالب جشن‌ها، پویش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی در سطح ادارات و سازمان‌های عضو کمیته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان گفت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه‌ی شاخص مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله جنگ شادی، نمایش عروسکی، سرود، جشن پرواز بادبادک‌ها، جشنواره بازی‌های بومی محلی، تندیس‌های شنی، و… در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، اجرای پیک امید کانون، نشست‌های ادبی، دور همی های فرهنگی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، جشنواره‌های مختلف و…، فعالیت‌های هنری مانند برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و… از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا خواهد شد.

رسولی افزود: همه برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در فضایی مبتنی بر شادی و نشاط و پویایی اجرا خواهند شد و با همکاری صورت گرفته بین کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان انشالله دانش آموزان مدارس مختلف در شهرستان‌های مختلف از این برنامه‌ها بهره خواهند برد.

وی با اشاره به هدف برخورداری تمامی کودکان استان از عدالت فرهنگی گفت: امسال نیز چون سال پیش در برنامه ریزی‌ها کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق دورافتاده و کم برخوردار مورد توجه قرار خواهند گرفت و در روستاها به اجرای برنامه خواهیم پرداخت

کد خبر 54447
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار