جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
دستگیری ۲ سارق در کنگان/ ۱۰ فقره سرقت کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کنگان باند ۲ نفره سرقت‌های خرد با ۱۰ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خرد در شهرستان کنگان، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی ۲ نفر سارق را شناسایی که با هماهنگی مقام قضائی سارقین را در ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کنگان ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیسی با دلایل و مستندات به ۱۰ فقره سرقت خرد شامل سه فقره سرقت طلاجات، ۲ فقره سرقت منزل و پنج فقره سایر سرقت‌ها معترف و مالباختگان شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: بسیاری از سرقت‌های صورت گرفته در این پرونده‌ها ناشی از سهل انگاری مال باختگان در حفظ و نگهداری اموالشان است لذا از شهروندان درخواست داریم با تجهیز ساختمان‌ها و اماکن خصوصی خودشان به قفل‌های مطمئن، دوربین مداربسته و اطمینان از سالم بودن آنها، راه سرقت را برای سارقان مسدود کنند.

کد خبر 54454
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار