جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
تقویت فعالیت‌های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر
بوشهر- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از تقویت فعالیت‌های فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مطاف صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌ها در بوشهر اظهار داشت: این گردهمایی به منظور بررسی عملکرد یک ساله ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم به تعهدات ابلاغی ستاد کشور در راستای جذب هدایا و نذورات مردمی و پشتیبانی از پروژه‌های در دست اجرا در عتبات عالیات موفقیت را داشته باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: هدف ما فقط خدمتگزاری به اهل بیت و سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است و تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که در شأن مقام و منزلت اهل بیت (ع) باشد.

مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز در این نشست گفت: اکنون که فرصت حضور در کنار شما خادمین اهل بیت فراهم شده، باید قدردان این نعمت باشیم و به خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افتخار کنیم.

حجت الاسلام گرکانی افزود: هر کس با کوچک‌ترین توان و دارایی خود اعم از زبان، قلم، قدم، مال و… می‌تواند برای جمع آوری نذورات مردمی و مشارکت در دیگر اقدامات ستاد نقشی تأثیر گذار داشته باشد.

مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تاکید کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این است که باید در هر شهرستان استان بوشهر یک روحانی در ستاد برای پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های مردم حضور و همکاری لازم را داشته باشد.

در این جلسه حجت‌الاسلام رکنی به عنوان مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر، محمدرضا تنو به عنوان مدیر رسانه و فضای مجازی و سید احسان هاشمی به عنوان جانشین حراست حکم مسئولیت خود را از دریافت کردند.

کد خبر 54458
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار