جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مغفول مانده است
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی وعده های عمل نشده گفت: برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روسیه با ۱۵۰ میلیون جمعیت و یک اقتصاد قوی، می‌تواند مسیر مناسبی برای صادرات محصولات کشور ما و در نتیجه قوی شدن اقتصاد ما باشد.

وی اضافه کرد: جنگ اوکراین و تحریم‌های ظالمانه هم موجب تسریع در گسترش روابط تجاری شده؛ البته آنچه که در روابط امروز ایران و روسیه اولویت دارد، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات ما به این کشور به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ریلی و دریایی و نیز حل مشکلات مبادلات بانکی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گفتگو با سفیر ایران در روسیه در مورد صادرات محصولات کشاورزی استان به روسیه صحبت کنم، قرار گذاشتیم که مورد به مورد در ایران و روسیه پیگیری کنیم.

وی در مورد برقرسانی به منطقه گیسکان شهرستان دشتستان نیز بیان کرد: سوالی را از وزیر نیرو در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مطرح کردم، دو سال است که دارم این موضوع را پیگیری می‌کنم و وعده‌ها محقق نشده است.

رضایی تاکید کرد: علیرغم اینکه تقریباً به همه روستاها برق‌رسانی شده اما هنوز هم تعدادی از روستاها و خانه‌های مردم ما برق ندارند، این مردم چه گناهی کرده‌اند؟! ضمن اینکه تکلیف برنامه‌های گذشته نیز بوده اما دولت به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.

کد خبر 54567
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار