شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بهره‌برداری از ۱۲ واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال
بوشهر- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۲ واحد صنعتی در دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری و توسط مقامات ملی و محلی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: حجم سرمایه‌گذاری این واحدهای صنعتی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی از ایجاد زمینه اشتغال ۵۳۰ نفر با افتتاح واحدهای صنعتی استان بوشهر در دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: تولید کربنات کلسیم و آهک هیدراته با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی است که در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر افتتاح می‌شود.

صفوی افزود: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شهرستان دشتستان با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر اجرا، تکمیل و راه‌اندازی شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: واحدهای تولید لوازم‌خانگی، برق و الکترونیک، محصولات شیمیایی و کانی غیرفلزی از دیگر طرح‌هایی است که خوشبختانه امسال وارد مدار تولید شدند.

بهره‌برداری از ۱۲ واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال


وی تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی ویژه ۱۷ واحد صنعتی در استان که از چرخه تولید خارج‌شده بودند امسال با حمایت مالی و رفع موانع به تولید بازگشتند و اکنون در حال فعالیت هستند.

صفوی افزود: برای فعال شدن این واحدهای صنعتی ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ و نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهم صنعت، معدن و تجارت از دور نخست سفر هیئت دولت به استان بوشهر هشت مصوبه بود که از این تعداد پنج مصوبه به‌صورت ۱۰۰ درصد اجرایی و سه مصوبه در دست اجرا هستند.

کد خبر 54585
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار