پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 خارگ :  ابوالحسن سهرابی  رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

 به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " در پیامی فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد.( سوره شوری؛ آیه ۲۴)

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد ،انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک پاک وطن، روح اسلام ناب محمدی(ص) و رهائی و مردم مداری در کالبد مردمی که سال ها با این کلمات غریب بودند دمیده شد و امام راحل با ایستادگی در برابر مصائب و اهداء خون فرزندش و فرزندانش این درخت را آبیاری نمود و امیدهای دل خفته مستضعفین و محرومین را بیدار کرد.

دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و  طلوع دوباره آفتاب انقلاب و جشن  فرخندگی، بالندگی و تابندگی  میهن اسلامی ایران است.

اینک چهل و چهارمین  سال از ورود آن مرد فرزانه به ایران اسلامی می گذرد و خورشید فروزان انقلاب اسلامی همچنان در گیتی انوار الهی اش را متصادر می نماید.

اینجانب فرا رسیدن چهل و چهارمین  سالگرد پیروزز شکوهمند انقلاب  اسلامی ایران و آغاز طلیعه فجر انقلاب اسلامی ،ایام  الله مبارک دهه فجر و طلیعه ی آزادی ملت ایران را خدمت مردم شریف و شهید پرور جزیره خارگ تبریک عرض می نمایم و امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 54727

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار