جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
نخستین دوره تربیت مربی آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: نخستین دوره کشوری تربیت مربی درس آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

رضا درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتخار داریم که در ایام اعیاد رجب و میلاد امام علی (ع) و دهه سراسر نور فجر میزبان این دوره کشوری باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همکاران ما در پردیس‌های استان و مدیریت استانی تلاش بسیاری داشته اند تا این دوره به نحو احسن برگزار شود و همه آنها مجدانه پای کار بوده تا میزبانی شایسته برای این جشنواره باشیم.

درویشی بیان داشت: این دوره به همت اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از تاریخ دوشنبه ۱۷ الی چهارشنبه ۱۹ ماه جاری در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در این دوره میزبان اساتید درس آموزش قرآن کریم دانشگاه فرهنگیان از استان‌های نیمه جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و بوشهر هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: قطعاً برگزاری این دوره نه تنها می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق فضائل آن در جامعه دانشجومعلمان این دانشگاه تأثیرگذار باشد بلکه در آینده که آنها به عنوان معلم جذب نظام آموزش و پرورش می‌شوند در حوزه دانش آموزان نیز تأثیرگذار خواهد بود و باید به طراحان این دوره آفرین گفت.

کد خبر 54877
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار