پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
‬ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر اهرم آغاز شد
بوشهر- مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ‬ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر اهرم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اهرم اظهار داشت: فاز اول ایجاد اتوبان دو بانده ورودی اهرم از سمت کلمه، به طول یک کیلومتر، با عرض ۳۶ متر و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آغاز شد.

احمد لطفی افزود: این پروژه بر اساس ضوابط طرح تفصیلی شهر تعریف شده که زیرسازی آن توسط شهرداری اهرم و تأمین قیر و آسفالت آن با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرایی خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه این پروژه قریب به چهار هزار تن آسفالت لازم دارد، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از نصب روشنایی در بلوار وسط این خیابان، این پروژه برای دهه فجر سال آینده آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار تنگستان همچنین خاطرنشان کرد: پروژه رفیوژ کنار بلوار ورودی اهرم از سمت گادوی، با هزار و ۷۰۰ متر طول و عرض ۳۰ متر پیاده رو، با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

بازگشایی معابر شهر

وی ضمن اشاره به اینکه این بلوار به جاده سلامت تغییر نام خواهد داد، تصریح کرد: در سال آینده که این پروژه به بهره‌برداری رسید، شهروندان می‌توانند از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی دیده شده در طرح پروژه، بهره‌مند شوند.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که با تشکیل یک کارگروه تخصصی و با حضور مردم، مشکل بازگشایی معابر شهر را رفع کنیم؛ این مهم در زیباسازی مبلمان شهر تأثیر زیادی دارد.

لطفی با تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابت اقدامات خود در یک سال اخیر، گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی زیادی در دهه فجر توسط شهرداری برنامه‌ریزی شده که یا به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات آن شروع خواهد شد.

وی یادآور شد: مرکز شهرستان به عنوان مرکز تمامی فعالیت‌ها را در برنامه‌ریزی کاریمان طوری که در شأن مرکز شهرستان باشد، دیده‌ایم و از طرح‌ها و برنامه‌های حوزه شهری پشتیبانی خواهیم کرد.

کد خبر 54886
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار