پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
تخصیص اعتبارات استان بوشهر در سال جاری به ۵۰ درصد می‌رسد
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میزان تخصیص اعتبارات استان بوشهر به ۵۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۱ استان بوشهر از محل ردیف‌های اعتباری استانی، نفت و متوازن ۲ هزار و ۱۶ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته است اضافه کرد: این میزان تخصیص معادل ۴۵ درصد از کل اعتبارات مصوب استان بوشهر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر ادامه داد: در سال جاری هزار و ۲۱۹ میلیارد تومان از محل فروش سه درصد نفت، ۵۱۰ میلیارد تومان تملک استانی و ۲۷۴ میلیارد اعتبارات متوازن به استان تخصیص یافته است.

عزم دولت برای تخصیص اعتبارات

وی با بیان اینکه دولت و سازمان برنامه و بودجه، اهتمام جدی و ویژه ای برای تحقق تخصیص مناسب اعتبارات مصوب استان‌ها از جمله بوشهر دارند اضافه کرد: سال گذشته کل میزان اعتبارات تخصیصی به استان بوشهر ۳۴ درصد بوده است.

پاپری زارعی تصریح کرد: تاکنون ۵۱ درصد از سهم اعتبارات نفت، ۳۳ درصد از اعتبارات استانی و ۳۵ درصد از محل اعتبارات متوازن در بودجه سال جاری به استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به ارقام بودجه‌ای و پیگیری‌های در حال انجام، پیش‌بینی می‌شود میزان تخصیص اعتبارات که اکنون ۴۵ درصد است تا پایان سال به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.

کد خبر 54892
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار