شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
۲۰۰ دانش‌آموز دختر تنگستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند
بوشهر- مراسم بدرقه ۲۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، آئین بدرقه ۲۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی، که عازم مناطق جنگ تحمیلی در استان خوزستان خواهند شد، در گلزار شهدای اهرم برگزار شد.

فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در این آئین ضمن بیان اینکه این سفر معنوی از برکات جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: همه ما باید در این ایام مبارک، قدردان شهدا و امامین انقلاب باشیم و از ظرفیت‌های فرهنگی دهه فجر بهره‌مند شویم.

احمد لطفی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که مسائل را طوری جلوه دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، در حالی که خدماتی که در این سال‌های بعد از وقوع انقلاب اسلامی انجام شده، در تمامی ۲۵۰۰ سال حکومت‌های ستمشاهی بی‌سابقه است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: در راستای طرح نهضت نوسازی مدارس که برای شهرستان تدوین کرده‌ایم، فقط تعداد شش مدرسه تخریبی در همین دهه فجر در دستور کار قرار گرفته که یا افتتاح می‌شوند و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

لطفی با بیان اینکه امیدوارم دانش‌آموزان عزیز از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند، افزود: قدردان کسانی باشید که مقدمات این سفر را فراهم کردند و در هر کار معنوی شهدا را یاد کرده و پیرو شهدا باشید.

کد خبر 54893
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار