شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد
بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند، گفت: طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی شنبه‌شب در جمع مردم درودگاه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکرده‌ایم. رسانه‌های دشمن دوران قبل از انقلاب را خوب و وضعیت کنونی را سیاه جلوه می‌دهند.

وی اضافه کرد: یکی از شعارهای محوری انقلاب ما، استقلال و آزادی بود؛ رژیم پهلوی استقلال نداشت، ایران را کوچک‌تر کردند که یکی از خیانت‌های آنان فروختن بحرین استان چهاردهم ایران بود. با وقاحت تمام گفتند بحرین دختر ما بود و شوهرش دادیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحرین متعلق به ایران بود و هنوز هم مردم این کشور شیفته ایران هستند.

وی به توافق تهران به عنوان پایان‌بخش جنگ جهانی اشاره کرد و افزود: سران چند کشور در تهران جمع می‌شوند و تصمیم‌گیری می‌کنند و شاه ایران در جریان نبود. شاه ما را به چنین جلساتی که در ایران بود راه ندادند.

رضایی تاکید کرد: در همه دوره‌های شاهنشاهی بخش‌هایی از ایران جدا شد ولی در دوران انقلاب اسلامی یک وجب از این کشور جدا نشد و به همت دلیران ایران موفقیت‌های بزرگی کسب شده است.

مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بازگشت پهلوی‌ها با هدف تجزیه ایران است تصریح کرد: اینها با ایران قوی مشکل دارند و نمی‌خواهند ایران به پیشرفت برسد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب ۹۰ درصد زنان سواد نداشتند ولی اکنون بیش از ۹۰ درصد زنان باسواد هستند و تعداد دانشجویان دختر بیش از دانشجویان پسر است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم ایران خاطرنشان کرد: دشمن با پمپاژ دروغ دنبال وارونه جلوه دادن واقعیات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم ایران در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدند، گفت: هزینه‌های کلان آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها برای تأثیر بر ملت ایران بی‌نتیجه بود و حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که طرح دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام شکست خورد.

لزوم تکمیل پل درودگاه

رضایی با تقدیر از صبوری مردم درودگاه افزود: مطالبه‌گری مردم روستای درودگاه باعث شده تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی تکمیل پل‌های ورودی روستای درودگاه را ضروری دانست و گفت: انتظار داریم که این پل در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

رضایی در مورد استقرار پاسگاه انتظامی در درودگاه بیان کرد: تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم ولی با جدیت پیگیر هستیم و موضوع را در استان و سطح ملی دنبال می‌کنیم.

کد خبر 55116
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار