پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
خیز کرونا برای شیوعی دوباره در اردبیل
اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار علوم پزشکی کرونا دوباره خیز جدیدی برای شیوع در استان اردبیل برداشته است.

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار علوم پزشکی کرونا دوباره خیز جدیدی برای شیوع در استان اردبیل برداشته است و دو شهرستان اردبیل و خلخال در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر، کوثر، گرمی، سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: لازم است به صورت جدی دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن تجمعی و سیستم حمل و نقل عمومی رعایت شود.

محمدیان اردی ادامه داد: کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت در سطح استان آماده تزریق واکسن کووید به مراجعین باشند. ش

وی با بیان اینکه واکسیناسیون به عنوان اولین حفاظت کننده در مرگ و میر عمل می‌کند، گفت: لذا از کلیه افراد بالای ۱۸ سال دارای بیماری زمینه‌ای که از آخرین تزریق واکسیناسیون کووید آن‌ها بیش از شش ماه گذشته است، دعوت می‌شود برای تزریق واکسن دوز یادآور به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 55135
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار