جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
افزایش پوشش ابر در استان بوشهر/ ناپایداری‌ها تا دوشنبه ادامه دارد
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: ناپایداری‌ها در استان بوشهر تا دوشنبه ادامه دارد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا دوشنبه، با عبور امواج ناپایدار جو، به‌تناوب ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق، در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعت‌هایی از وقت فردا با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل استان تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: از روز دوشنبه به‌تدریج با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی و تداوم وزش آن تا روز چهارشنبه، خلیج فارس به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت پنج و ۱۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۳ و ۴۷ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 55459
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار