پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کشاورزان استان بوشهر پروانه چاه‌های خود را تمدید کنند
بوشهر- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: کشاورزان استان بوشهر پروانه چاه‌های خود را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالطیف عباسی نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعرفه برق چاه‌های کشاورزی برای مصرف مازاد بر قدرت مجاز و ساعت کارکرد درج شده در پروانه بهره برداری، بر اساس تعرفه تولید تولید برق محاسبه و اخذ می‌شود.

وی افزود: مشترکان تا پایان سال ۱۴۰۱ فرصت دارند تا نسبت به تمدید پروانه و یا اصلاح قدرت مجاز برق ذکر شده در پروانه بهره برداری چاه آب خود اقدام نمایند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر تصریح کرد: بدیهی است در صورت عدم تمدید یا اصلاح پروانه بهره برداری، از اول فروردین سال آینده ‬ چاه‌هایی که دارای مازاد مصرف برق باشند یا پروانه بهره برداری معتبر نداشته باشند با افزایش تعرفه برق (محاسبه با تعرفه آزاد تأمین برق) روبرو خواهند شد.

عباسی نژاد بیان کرد: به منظور رفاه حال هم استانی‌های گرامی، تمامی فرآیندهای مربوط به تمدید پروانه از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ادارات منابع آب شهرستان انجام می‌شود و از مالکان چاه‌ها کشاورزی درخواست می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم اقدام نمایند.

وی مدیریت مصرف برق، کاهش اضافه برداشت از منابع آب و همچنین یکپارچه سازی اطلاعات تولید و مصرف آب و برق را از جمله اهداف این طرح معرفی کرد.

کد خبر 55460
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار