پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سپاه نظام را از خطر و توطئه مصون می‌دارد
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: سپاه پاسداران مجموعه‌ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنگان ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز به همه پاسداران، رشادت‌ها و ایثارگری‌های پاسداران در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در مورد اقدام رئیس جمهور بی خرد آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند.

فرماندار کنگان بیان کرد: سپاه با این پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه، تخصص و بینش فنی، امروز به صورت مجموعه‌ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

حضور موثر سپاه در همه عرصه‌ها

امام جمعه کنگان هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از زحمات سبزپوشان سپاه در همه جوانب تشکر کرد و تلاش‌های آنها را قابل تقدیر دانست.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: سپاه در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … حضور داشته و توانسته نقش مؤثری را در همه زمینه‌ها ایفا کند.

کد خبر 55464
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار