پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
«مهرواره برای ایران» در دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های بوشهر از برپایی جشنواره دانشگاهی مهرواره برای ایران در سطح دانشگاه‌های بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهرواره خیریه‌ها و گروه‌های جهادی دانشگاهی با رویکردی انگیزه بخش نسبت به گروه‌های فعال دنبال تکریم و تجلیل از گروه‌هایی است که دغدغه‌مندانه مسائل و مشکلات اجتماعی اطراف خود را رصد می‌کنند و برای رفع آن‌ها مجاهدانه و مخلصانه می‌کوشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: در وهله نخست مراکز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها فتح باب همراهی و حمایت مستمر از گروه‌های فعال را ایجاد کردند تا بتوانند تسهیلگر امور و کمک‌کننده این گروه‌ها باشند.

تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی

حسینی با اشاره به سیاست‌های اجرایی جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» اضافه کرد: تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی، تشویق و ترغیب عموم دانشگاهیان به منظور حضور در این فعالیت‌ها، ارزیابی از نقش‌آفرینی گروه‌های فعال در رفع مشکلات جامعه، کادرسازی هدایت فرهنگی و تربیت جوان مؤمن انقلابی بخشی از سیاست‌ها و ابعاد محتوایی است که در کانون توجه این مهرواره قرار دارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تاکید کرد: بر اساس این شاخص‌ها گروه‌های برتر شناسایی شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره مهرواره برای ایران تاکید کرد: اهداف برگزاری مهرواره برای ایران در ابتدا شناسایی، معرفی و تقدیر از فعالیت‌های گروه‌ها و فعالان خیریه‌ها و جهادی‌های برتر در جامعه دانشگاهی و از سویی انگیزه بخشی به گروه‌های خیریه و جهادی با هدف ماندگاری در مسیر خدمت و جهاد فعالیت‌ها است.

تقدیر از فعالان خیریه‌ها

حسینی تصریح کرد: این مهرواره ویژه فعالان جهادی و خیریه‌ها در دانشگاه‌های سراسر کشور است و علاقه‌مندان اعم از افراد و گروه‌های جهادی و خیریه‌ها متشکل از دانشجویان، استادان و کارمندان امکان شرکت در این مهرواره را دارند و گروه‌ها جهادی و خیریه‌هایی که زادگاه اولیه‌شان دانشگاه بوده است، مخاطب طرح هستند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به زمان‌بندی مهرواره تا پایان بهمن ماه گفت: همایش استانی مهرواره ۱۳ اسفند جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار می‌شود و در این همایش از فعالان خیریه‌ها و گروه‌های جهادی استان تقدیر به عمل خواهد آمد و گروه‌های برتر به رویداد ملی دعوت خواهند شد.

کد خبر 55522
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار