شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
توقفیف ۲ شناور در گناوه/ ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و توقیف ۲ فروند شناور باری حامل بار غیرقانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریابانان گناوه، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، در حین کنترل شناورهای عبوری طی دو عملیات جداگانه دو فروند شناور باری حامل بار غیرقانونی و قاچاق را در بندر ریگ و دیلم متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده، ۱۵ طاقه معادل هزار و ۵۰۰ متر پارچه، ۶۰ دستگاه لوازم خانگی برقی، ۱۷ حلقه لاستیک خودرو، بیش از ۲۱ هزار عدد ابزارآلات، ۲ هزار عدد اسباب‌بازی، پنج هزار ثوب پوشاک و صدها قلم کالای قاچاق که به صورت غیرقانونی و فاقد هرگونه مجوز و به قصد عرضه در بازار داخلی کشورمان از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر شهرستان گناوه بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کد خبر 55756
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار