شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» برگزار شد
بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان استانی و جامعه دانشگاهی استان، جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: نقش گروه‌های جهادی و خیریه‌ها در جامعه امروز نقشی ممتاز و بی بدیل است.

رضا درویشی با بیان اینکه گروه‌های جهادی و خیریه‌ها در دوره کرونا دوشادوش یکدیگر خوش درخشیدند، گفت: گروه‌های جهادی در مواقع بحران‌ها و در زمینه سازندگی و تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی بسیار تأثیرگذار هستند.

درویشی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی یار و مددکار سایر دستگاه‌ها هستند، بیان داشت: گروه‌ها و انجمن‌های خیریه نیز در کاستن از آسیب‌های اجتماعی دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: تکریم گروه‌های جهادی و خیریه‌های دانشگاهی امری مهم، بایسته و شایسته است و این کار شایسته که نهاد رهبری دانشگاه‌های استان متولی آن شده است، امر مبارکی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: شبکه سازی گروه‌های خیریه و جهادی دانشگاهی که نهاد رهبری دانشگاه‌های استان بانی آن شده نویدبخش حرکت جهادی عظیم در عرصه دانشگاهی است و آغاز یک مسیر روشن در راستای هم افزایی و همگرایی فعالیت‌ها و همدلی بیشتر آنها است.

کد خبر 55793
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار