چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کارگاه‌های نسل مهدوی در بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری کارگاه‌های نسل مهدوی در این استان در ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.

مائده پیامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج) با تشریح برنامه‌های این مجموعه در سطح استان، اظهار داشت: موضوع مهدویت مهم‌ترین مسئله بشری است و زنان در عصر ظهور و فرآیند ظهور نقش‌های مهمی دارند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: زنان در جامعه فرهنگ‌ساز هستند و این مادر است که می‌تواند فرهنگ مهدویت را به نسل بعد انتقال دهد و در خانواده است که این ارزش‌ها نهادینه می‌شود.

پیامی احیای نیمه شعبان ویژه رفیقانه (دختران نوجوان)، برگزاری جشن‌های محله‌ای در سراسر استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی (امام‌شناسی)، اعزام مبلغه ها به مدارس، برگزاری پویش‌های مهدوی و برگزاری مسابقات نقاشی و حدیث‌خوانی ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا عنوان کرد.

وی بوشهر برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در تحکیم خانواده، برگزاری پویش (نهال دوستی بنشان) ویژه رفیقانه، همایش اردوی دختران مهدوی، پویش نامه‌ای به امام زمان (عج)، برگزاری کارگاه‌های فرزند آوری با موضوع (نسل مهدوی)، روایت‌گری حرف‌آوردی‌ها (بانوان اهل سخن)، برگزاری گعده‌های حل مسئله ویژه رفیقانه و برگزاری مراسم ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در این ایام در سطح استان انجام می‌شوند.

کد خبر 55857
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار