سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
جشن‌های باشکوه نیمه شعبان در ۶۸ نقطه شهرستان گناوه برگزار می‌شود
گناوه- نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) جشن‌ها و آئین‌های ویژه در بیش از ۶۸ نقطه سطح شهرستان گناوه در حال برگزاری است.

قاسم جوهری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برنامه‌های مختلف و متنوعی در ایام مبارک ماه شعبان به خصوص میلاد با سعادت امام زمان (عج) در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است.

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه افزود: به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) جشن‌های نیمه شعبان در بیش از ۶۸ نقطه در شهرها و روستاهای سطح شهرستان گناوه توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شده است که در این عید بزرگ و مبارک اجرا خواهند شد.

وی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در ۱۲ نقطه شهر توسط هیئت‌ها مذهبی و تشکل‌های فرهنگی، کاروان شادی نیمه شعبان در سطح شهر، اجرای گروه سرود خیابانی، برگزاری جشن ازدواج چند زوج جوان از دیگر برنامه‌های این ایام خجسته خواهد بود.

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه یادآور شد: از برنامه‌های مهم در شب نیمه شعبان احیا این شب مبارک است که مراسم احیا مهدوی نیمه شعبان در گناوه امسال با حضور عاشقان و دلدادگان حضرت در گلزار مطهر شهدای شهرستان با سخنرانی امام جمعه گناوه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برپایی ایستگاه شادی و صلوات و غرفه کودک و نوجوان در یادمان شهدای گمنام گناوه همراه با نقاشی و شعرخوانی به مدت دو شب، ماشین نویسی، برگزاری مسابقات هنری فرهنگی، توزیع کمک‌های مومنانه ویژه خانواده‌های کمتر برخوردار سطح شهرستان، توزیع بسته‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری آئین‌ها و مراسم‌ها و برنامه‌های متنوع دیگر در سراسر شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 55862
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار