سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ بمناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) یکی از باشکوه ترین و بزرگترین اعیاد برای مسلمانان در سراسر جهان و روزی است که پیام مهربانی و دوستی در سایه میلاد امید مستضعفان و عدالت گستر جهان طنین انداز شد.

 

همه عالم در انتظار ظهور منجی بشریت هستند و این انتظار در جان و دل همه آحاد بشر به ودیعه نهاده شده تا چشم به راه ِرسیدن انسان ها به اوج کمال و شکوفایی باشند و با آمدنش امید به برپایی حکومت عدل الهی و پایان سلطه ظالمان و جباران، حیاتی دوباره خواهد یافت.

 

در نظام جمهوری اسلامی ایران سالروز این میلاد خجسته به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده که به حق شایسته این دلاوران در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است. امنیت و اقتدار میهن عزیز اسلامی حاصل خون شهیدان، تدبیر و تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه هوشیار و با اخلاص نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان (عج)” است که بدون هیچ نام و نشانی و با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چتر بلند و مطمئن امنیت را بر فراز همه این مرز و بوم مقدس استوار و پایدار نگه می دارند.

 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) به تمامی مسلمانان جهان و منتظران ظهور علی الخصوص مردم ولایت مدار جزیره خارگ و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و مجاهدت های خاموش همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقاتشان را مسئلت دارم.

کد خبر 55865

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار