سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کارگاه‌های راهسازی استان بوشهر تعطیل شدند
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همه کارگاه‌های راهسازی استان از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز همه کارگاه‌های راهسازی استان تعطیل می‌شوند و عملیات ایمن‌سازی اطراف این کارگاه‌ها توسط پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد تا سفری ایمن و بدون حادثه برای هم استانی‌ها و دیگر هموطنان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ‌ها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و… آغاز شده است و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

اخترشناس خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ‌ها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و… آغاز شده و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات دهی مجتمع‌های بین راهی استان گفت: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

کد خبر 55867
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار