پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم است/ تداوم ناپایداری جوی
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه ناپایداری‌ها همچنان در جو استان بوشهر برقرار است گفت: سواحل و فراساحل استان به سبب وزش باد نسبتاً شدید، امروز متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، ناپایداری‌ها همچنان در جو استان بوشهر برقرار است و از ظهر امروز تا بامداد فردا در برخی مناطق احتمال بارش پراکنده باران و رعد برق و وزش تندباد لحظه‌ای وجود دارد و سواحل و فراساحل استان نیز به سبب وزش باد نسبتاً شدید، امروز متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روزهای شنبه و یکشنبه جو پایداری برای استان و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود و مجدداً از روز دوشنبه با ورود سامانه جدید، افزایش ناپایداری‌ها و وزش باد و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

وی گفت: طی این مدت آسمان منطقه نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و در نواحی شمالی و مرکزی احتمال بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۲۰ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه‌ی مناطق ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر، امروز در نواحی شمالی و مرکزی طی ساعاتی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر و فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 55935
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار