جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مسئولان تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم عسلویه داشته باشند
بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: مسئولان تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم عسلویه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: باید متقی باشیم و از گناه فاصله بگیریم چراکه ما در این دنیا ماندگار نیستیم و نباید دل به این دنیای رنگارنگ ببندیم.

وی با تبریک میلاد امام زمان (عج) افزود: یکی از مسائلی که در شیعه دیده می‌شود خیزش است که در مکاتب دیگر نیست. انتظار امام زمان امید بخش است و باعث حرکت رو به جلو می‌شود.

امام جمعه موقت عسلویه با گرامیداشت هفته منابع طبیعی اضافه کرد: حفظ و تکثیر گونه‌های بومی ضروری است. منابع طبیعی درختان لیر که در منطقه هست را تکثیر کنند و بکارند.

وی با تاکید بر اینکه گونه‌های درخت بومی که دارند از بین می‌روند را تکثیر کنید ادامه داد: باید درخت بکاریم تا کشور ما زیبا شود. هوای ما آلوده است و ما در مرکز آلودگی هستیم که باید درخت بکاریم تا الوده تر نشود

امام جمعه موقت عسلویه به کم آبی در شهرستان اشاره کرد و افزود: حقیقتاً ما مشکل آب داریم، ۴۰۰ شرکت در منطقه هستند ولی چرا بی تفاوت هستند؟ چرا آب تصفیه کنیم؟ آب تصفیه قند خون می‌آورد.

وی به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور به عسلویه می‌آید و پنهانی می‌رود. تا الان رؤسای جمهور ۱۳ بار به عسلویه سفر کرده اند ولی یک بار با مردم عسلویه دیدار نکرده اند. نگاه به مردم نمی‌کنند، همیشه این مردم بوده اند و اگر جنگ شود این مردم هستند. مسئولین استان به خود و بیایند پنهان‌کاری نکنند.

بحرینی افزود: هر مسئولی می‌آید با هواپیما و هلی کوپتر از روی سر مردم عسلویه رد می‌شود و می‌رود عناصری هستند نمی‌گذارند این عزیزان به ملت سر بزنند عسلویه امن است.

وی ادامه داد: تا الان مشکلی پیش نیامده جرم این‌مردم این است که ساکت هستند گلایه از مسئولین استان و شهرستان داریم چرا نگذاشتند رئیس جمهور بیاید.

امام جمعه موقت عسلویه با انتقاد از شوراها در این شهرستان تصریح کرد: باید برای شوراها آدم‌های معتبر انتخاب کنید. عسلویه دارد عقب گرد می‌کند. مسئولین استان به عسلویه خدمت کنند می‌خواهید مردم را فراری دهید. اگر دوست ندارید مشکلات ما را حل کنید خانه‌های ما را بخرید تا برویم در بهترین آب و هوا زندگی کنیم.

بحرینی اظهار داشت: مردم عسلویه شیعه و سنی اهل حجاب هستند. ماه رمضان در پیش است و شرکت‌ها در ماه رمضان مسافران و افرادی را به اینجا نیاورند که بی حجاب باشند و به حجاب و عفاف این مردم اهانت کنند.

کد خبر 55936
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار