جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آرامش کشور مرهون مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان است
بوشهر- امام جمعه اهل سنت سیراف گفت: آرامش در سایه تدبیر و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ حسین افروز در خطبه‌های نماز جمعه سیراف با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) در حالی که در میان اصحاب خویش بود فرمودند ماه شعبان ماه شریفی است و آن ماه من است.

وی اضافه کرد: به فرموده پیامبر، ماه شعبان، ماه استغفار برای امت من است و در این ماه استغفار کنید و از خداوند طلب عفو برای گناهان گذشته و پاک دامنی از گناهان آینده بخواهید.

امام جمعه اهل سنت سیراف بیان کرد: ماه مبارک شعبان یکی از ماه‌های بسیار با ارزش و مهم اسلام است و این ماه مقدمه‌ای از ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: یکی از عوامل پیشرفت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایمان قلبی، متعهد، متخصص، با ایمان، متقی و دلسوز انقلاب است که خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

افروز تصریح کرد: حضرت آقا در یک کلمه پر معنا و مفید چنان بیان می‌فرمایند، عامل موفقیت وزارت اطلاعات را ایمان، اخلاص و نیروی انسانی این وزارتخانه میدانم.

وی با بیان اینکه آرامش در سایه تدبیر و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است ادامه داد: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی شاهد امنیت پایدار و استوار هستیم، امنیتی که هیچ ابر قدرتی و استکبار جهانی نمی‌تواند آن را خدشه دار کند.

امام جمعه اهل سنت سیراف گفت: سربازان گمنام مردمی‌ترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی هستند که امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری آنان است و کسانی هستند که نمی‌خوابند تا بخوابیم و شهید می‌شوند تا در امنیت زندگی کنیم.

وی اضافه کرد: نقش پاسداران امنیت و آرامش امت شریف ایران است که این لقب را امام راحل بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران گذاشتند.

افروز بیان کرد: ارزش دو نعمت در روایت امنیت و عافیت در کنار هم قرار گرفته اند که امنیت یکی از اساسی‌ترین ارکان سعادت در زندگی بشر است و در پرتو آن تمام شئون مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی در مسیر خود جریان دارد و در پرتو امنیت استعدادهای مردم در مجاری صحیح به کار می‌افتد و جامعه راه تکامل و تعالی را می‌پیماید.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور از سواحل نیلگون خلیج فارس تا نقاط صفر مرزی از شهرها تا روستاها را مدیون خون شهدا و ایثار مجاهدانی هستیم که در گمنامی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستاده اند تا ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی در آرامش باشند.

کد خبر 55939
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار