چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
زیرساخت‌های گردشگری در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر ساخت‌های گردشگری در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ موسی احمدی عصر جمعه در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: زیر ساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح راه دسترسی منطقه گردشگری امامزاده محمد شهر دوراهک اظهار داشت: امروز با افتتاح مسیر آسفالت شده این امامزاده جلیل القدر که یکی از مطالبات و خواسته‌های دیرینه مردم دوراهک بود این بستر فراهم شد که مردم بتوانند راحت تر به اماکن مذهبی و مناطق گردشگری دسترسی داشته باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه پیگیری و دنبال کردن خواسته‌های مردم افتخار آفرین است و نتیجه آن رضایت و امیدواری مردم را در پی خواهد داشت تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهمی که با جدیت در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر دنبال می‌کنیم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر است.

وی با بیان اینکه آنهایی که از ذکر خدا و توسل به ائمه اطهار غافل هستند مصیبت بار ترین زندگی را دارند گفت: امروز مدیریت جهان متعلق به عالم ترین و عادل ترین شخص روی زمین است و او خواهد آمد و وعده الهی محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر ۱۰ نفر از وزرای دولت در جنوب استان و ۴ نفر وزیر نیز در شهرستان دیر حضور پیدا کردند که ثمره حضور ریاست جمهوری در استان بوشهر و وزرای دولت در جنوب در آینده شاهد خواهیم بود.

حجت السلام شیخ موسی احمدی با اشاره به منطقه مذهبی و گردشگری امامزاده محمد دوراهک گفت: با توجه به موقعیت بسیار مهم این امامزاده از لحاظ مذهبی و توریست پذیری و ظرفیت‌های آن، با رایزنی از طریق استانداری و منابع طبیعی و با برنامه ریزی دقیق یک تحول بسیار خوبی را در شهرستان دیر ایجاد خواهیم کرد.

کد خبر 55952
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار