سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک برگزار شد
بوشهر- همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک شعبان، همایش بزرگ پیاده ‎ روی خانوادگی با مشارکت مردم ولایی و ورزش دوست شهر دوراهک شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک عصر جمعه با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان شهرستان دیر و همچنین نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دیر از شهدای گمنام این شهر تا امامزاده محمد این شهر برگزار شد.

شهردار دوراهک در این مراسم گفت: شورای اسلامی و شهرداری دوراهک در کنار همه فعالیت‌های عمرانی خود نگاه ویژه ای به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، و مذهبی دارد و همواره در این راه نیز اقدامات بسیار ارزشمندی در کنار سایر دستگاه‌ها انجام داده است.

حسین محمدی با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی به ویژه حمایت بانوان شاغل در شهر دوراهک تصریح کرد: امروز به همت و اراده جوانان ورزشکار و علمی دوراهکی این شهر در سطح کشور دارای مقام‌های بسیار ارزشمندی از جمله مقام سوم کاراته بانوان کشور و حضور یک فوتبالیست همشهری در تیم امید پارس جنوبی است که باعث افتخار برای استان و دوراهک خواهند بود.

محمدی اظهار داشت: آینده دوراهک توسط فرزندانی ساخته خواهد شد که دارای اراده‌ای قوی و با نشاط باشند و در این راه شهرداری و شورای اسلامی در کنار جوانان شهر از آنها حمایت خواهد کرد.

این همایش باشکوه با مشارکت مردم برگزار شد و در مسیر برگزاری این پیاده رویی جوانان با برپایی موکب‌های پذیرایی از شرکت کنندگان استقبال کردند.

در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

کد خبر 55953
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار