جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر صادر شد
بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر شنبه در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش سعدآباد با ادای احترام ۵۱ شهید سعدآباد بیان کرد: این منطقه، مهد تمدن و فرهنگ است و انسان‌های بزرگ و فرهیخته را در دامان خود پرورش داده است.

وی با اشاره به صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر، اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، به عنوان یکی از وعده‌های صادق رئیس جمهور در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

موحدی با اشاره به صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان افزود: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان ستادی و ادارات شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر، احکام رتبه‌بندی همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی صادر شده است.

رسیدگی به اعتراض همکاران

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رسیدگی به اعتراض همکاران خبر داد و بیان کرد: اگر همکاران در آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به رتبه تعیین شده اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

موحدی ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، این قابلیت در روزهای آینده برای آنها نیز فعال می‌شود.

اعتراضات پیگیری می‌شود

وی تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران حداکثر تا ۱۰ روز فرصت ثبت درخواست خود را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اعتراضات با جدیت توسط یک کارگروه تخصصی در هیئت ممیزی استان پیگیری می‌شود خاطرنشان کرد: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیئت ممیزی استان نیز اعتراض دارند، مطالبات آن‌ها در هیئت ممیزی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 55978
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار