جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
امکانات و تجهیزات شهر بوشهر عادلانه توزیع می‌شود
بوشهر- شهردار بوشهر گفت: توزیع امکانات و تجهیزات در محلات مختلف شهر بوشهر عادلانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری ظهر شنبه در آئین پایانی پانزدهمین نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده و ویژه‌ای به منظور تحول در عمران شهری بوشهر صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به آغاز ۸۰ پروژه عمران شهری بوشهر طی یک سال و سه ماه گذشته ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

شهردار بوشهر با انتقاد از سیاه‌نمایی خدمات و فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف شهر بوشهر خاطرنشان کرد: هر چند مشکلات زیادی وجود دارد ولی خدمات شهری به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

تکمیل طرح‌های عمران شهری

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر با وجود برخی مشکلات، روند اجرایی آن تسریع یافته و تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.

حیدری با اشاره به تلاش برای تکمیل طرح‌های عمران شهری و خدماتی در بافت تاریخی بوشهر بیان کرد: ساخت گذر سرتل به تنگک به طول چهار کیلومتر و ساخت پارک لیل در سه فاز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع معابر محلات مختلف شهر بوشهر ادامه داد: ساخت فانوس دریایی بوشهر، شهربازی، یادمان شهدای گمنام بوشهر در پارک شغاب از دیگر برنامه‌ها است.

شهردار بوشهر ساماندهی وضعیت دفع پسماند شهری را یکی دیگر از موفقیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری شورای شهر بوشهر کارهای بزرگ و مهمی انجام شده و ادامه دارد.

پرداخت بدهی شهرداری بوشهر

وی از پرداخت بدهی شهرداری بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در مدت یک سال و چند ماه گذشته تلاش شده بدهی شهرداری بوشهر به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به سال‌های قبل پرداخت شود.

حیدری با تقدیر از خدمات و فعالیت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: این سازمان در عرصه فرهنگی خدمات قابل توجهی عرضه کرده است.

وی با تأکید بر تعیین تکلیف اراضی نظامی در شهر بوشهر بیان کرد: بیشتر اراضی شهر بوشهر محصور پادگان‌های نظامی است که تعیین تکلیف برخی از این اراضی برای توسعه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بوشهر خدمات عادلانه شهری را مورد اشاره قرار داد و گفت: توزیع امکانات و تجهیزات در محلات مختلف شهر بوشهر عادلانه انجام می‌شود.

کد خبر 55979
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار