شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های سازمان تبلیغات است
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های سازمان تبلیغات را با نگاه اولویت‌های روز جامعه تنظیم کرده‌ایم و جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های امسال و سال آینده ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: در یکسال گذشته بسترهای جدید در حوزه تبلیغ تحت عنوان تبلیغ نوین را پیگیری و از ظرفیت منبر هنر و رسانه غافل نشدیم و توجه ویژه ای به تمام ظرفیت‌های مغفول جامعه داشته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه اندازی نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان دیر، افزود: تمام ظرفیت‌هایی که نیاز است برای نقش آفرینی در اختیار اقشار مختلف به ویژه بانوان قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه‌های سازمان تبلیغات را با نظام اولویتی روز جامعه تنظیم کرده‌ایم و جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های امسال و سال آینده ما است.

قادری گفت: با فعالیت و مجاهدت فعالان فرهنگی گام‌های نهایی نظام مسائل ۱۴۰۲ استان در حال سپری شدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر به عنوان بال فرهنگی در تقویت قرارگاه فرهنگی در کنار امام جمعه باشد.

وی بیان کرد: ما با شعار نهضت اسلامی باید تمامی جبهه‌های فعال فرهنگی را کنار یکدیگر جمع کنیم و حول نظام اولویتی ولی جامعه بتوانیم با تولید و تشکیل زمینه‌های تمدن اسلامی و تجلی آن برای ظهور حضرت حجت زمینه سازی کنیم.

کد خبر 55985
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار