جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
رسالت سازمان تبلیغات اسلامی مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است
بوشهر- امام جمعه دیر با اشاره با تهاجم فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین آن و ادارات تابعه مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره مروج و مبلغ دین اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است و با قلم، بیان و نثار جان خود از اسلام دفاع کرده است

امام جمعه دیر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای تأثیرگذار است، افزود: هدف اصلی از تأسیس این سازمان تبیین اسلام ناب و انقلابی است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف تعیین شده و وظایف خود گام‌های بلندی برداشته البته نواقصی هم وجود داشته است.

حسینی با اشاره با تهاجم فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین آن و ادارات تابعه مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی زیادی در شهرستان دیر وجود دارد، گفت: گروه‌ها و افراد زیادی در سطح شهرستان به صورت خودجوش کار فرهنگی انجام می‌دهند که باید آنها را متحد کرد.

حسینی ادامه داد: هیأت مذهبی، روحانیون، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالان فرهنگی در کنار کار کنند و از موازی کاری پرهیز شود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات هجمه دشمن به اصل دین یا نظام اسلامی است، تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی با دفاع از نظام اسلامی در یک راستا است.

امام جمعه دیر افزود: اگر از نظام و ولایت دفاع کنیم در واقع از اسلام راستین دفاع کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه بی حجابی ریشه در سست شدن اعتقادات دارد، تاکید کرد: اگر بنیه اعتقادی در افراد تقویت شود در عمل پایبندی خود را به دین نشان می‌دهند.

حسینی در پایان بیان کرد: با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

در این آئین از خدمات ۱۲ ساله حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی تجلیل و حجت الاسلام سید محمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی شد.

کد خبر 55986
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار