شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
علاج جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است
بوشهر- فرماندار دیر علاج جنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: شهرستان دیر از بدو انقلاب تا امروز در کنار امام و مقام معظم رهبری بوده‌اند و شهدای زیادی در پیدایش انقلاب و بعد از آن تقدیم نظام اسلامی کرده است.

فرماندار شهرستان دیر، یکی از ویژگی‌های مهم مردم این شهرستان را انقلابی بودن آنها دانست و افزود: مردم این دیار هر زمان که نظام اسلامی به مشارکت مردم نیاز داشته است به ویژه در انتخابات همواره در جایگاه اول تا سوم بوده‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی بیان کرد: نعمت وجود امام جمعه دیر در کنار مردم، اعتقادات آنها را تقویت کرده است تا شاهد پیوند محکم‌تر مردم با انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

باربرز با بیان اینکه قرارگاه بزرگ فرهنگی شهرستان به فرماندهی ائمه جمعه فعال است، گفت: کارهای بزرگی در حوزه تبلیغات اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی در این قرارگاه انجام گرفته است.

وی رمز توسعه و پیشرفت شهرستان دیر را همدلی و وفاقی که وجود دارد، دانست و ابراز کرد: خوشبختانه مردم این شهرستان در کنار مسئولین و نظام اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: تبلیغات اسلامی یکی از افتخارات نظام اسلامی است که پرچم راهبری دین را برعهده دارد.

باربرز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در حوزه سخت افزاری اقتدار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و بیان دستاوردهای انقلاب نیز باید تلاش و مجاهدت بیشتری داشته باشیم

وی، علاج جنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به تقویت روحیه شکرگزاری در جامعه کمک کند که موجب تزریق انرژی مضاعفی به نیروها می‌شود.

وی با تقدیر از خدمات رئیس سابق تبلیغات اسلامی دیر، افزود: امیدواریم با حضور رئیس جدید و همکاری همه دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی، شاهد تحول بزرگی در کارهای فرهنگی باشیم.

کد خبر 55987
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار