پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ورود سامانه بارشی به استان بوشهر/خلیج فارس متلاطم است
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر از اواخر وقت امروز گفت: خلیج فارس نیز در این مدت متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر، ضمن افزایش پوشش ابر، طی ساعاتی از روز دوشنبه وقوع بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: خلیج فارس نیز در این مدت متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه از اواخر وقت چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه با وزش بادهای شمال غربی، سواحل استان مواج است.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان منطقه کمی ابری همراه با غبار محلی و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی، امروز به تدریج افزایش ابر و از امشب وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و از امشب در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۸ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از امشب در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۱۰ گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 56000
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار