جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
نوجوانان ۱۳ و ۱۷ ساله اولین مجروحان چهارشنبه‌سوری استان بوشهر
بوشهر- سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر خبر داد و گفت: نوجوانان ۱۳ و ۱۷ ساله در این حوادث دچار سوختگی شدند.

عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار داشت: در این حادثه پسر نوجوان ۱۳ ساله‌ای با انفجار مواد محترقه دست‌ساز دچار مصدومیت شده است.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه تصریح کرد: مصدوم دچار ۱۵ درصد سوختگی و شکستگی در ناحیه دست چپ شده است.

وی اظهار داشت: مصدوم دیگر نیز نوجوان ۱۷ ساله که دچار سوختگی در قسمت پا در حین ساختن ترقه دست‌سازشده بود از بهبهان برای مداوا به بیمارستان گناوه اعزام و در این بیمارستان بستری و تحت درمان است.

دکتر حیدری اضافه کرد: مصدوم پس از وقوع حادثه از شهرستان جم به بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه انتقال‌یافته و پس از دریافت درمان‌های اولیه جهت تکمیل روند درمان در بخش حاد سوختگی بستری شده است.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بیان داشت: حادثه تنها برای کسانی که مواد محترقه استفاده می‌کنند اتفاق نمی‌افتد بلکه سازندگان این مواد و حتی عابرین نیز ممکن است در معرض سوانح و حوادث مشابه قرار گیرند.

دکتر حیدری تأکید کرد: در روزهای پایانی سال، والدین محترم ضمن نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خویش، از اقدامات و رفتارهای پرخطر آنان ممانعت به عمل‌آورده و توصیه‌های ایمنی کارشناسان را در این زمینه جدی بگیرند.

کد خبر 56005
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار