شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
موزه شهید رئیسعلی برای تقویت گردشگری مقاومت نیازمند توجه است
بوشهر- امام جمعه اهرم موزه شهید رئیسعلی دلواری را در راستای ایجاد محتوای مناسب و تقویت گردشگری مقاومت، نیازمند بررسی و بازنگری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی تنگستان اظهار داشت: فضای فیزیکی قلعه کلات اهرم برای ایجاد محتوای مناسب، نیاز به بررسی و توجه بیشتری داشته و یک بخش ویژه برای ارائه آثار و صنایع دستی برای بازدیدکنندگان در آن دیده شود.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه قلعه کلات اهرم فاقد دوربین مداربسته است، بیان کرد: میراث فرهنگی صدور مجوز برگزاری نشست‌ها و همایش‌های فرهنگی در قلعه را بازنگری کرده و ورود عکاسان و بازدیدکنندگان به قلعه را تسهیل کند.

وی همچنین موزه شهید رئیسعلی دلواری را در راستای ایجاد محتوای مناسب و تقویت گردشگری مقاومت، نیازمند بررسی و بازنگری دانست.

پهلو زاده تاکید کرد: پارک قلعه کلات که در جوار آن در حال احداث است، با هم‌افزایی میراث فرهنگی و هماهنگی با شهرداری اهرم، سرعت بیشتری بگیرد، تا هر چه سریع‌تر برای بازدیدکنندگان آماده شود.

حبیب پهلو زاده عنوان کرد: در بخش مرکزی تنگستان، ظرفیت‌های تاریخی ناشناخته و در عین حال مناسبی برای تولید فیلم و محتوای تاریخی وجود دارد که تا کنون اقدامی در این زمینه توسط مسؤلین فرهنگی استان انجام نشده است.

وی ضمن اشاره به ضرورت پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها یادآور شد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان در ایام باقی‌مانده تا عید نوروز، با همت و اهتمام بیشتری یک سری اقدامات را در دستور کار قرار دهد تا بتوانیم بهتر و بیشتر فرهنگ و تاریخ غنی استان بوشهر و شهرستان تنگستان را برای گردشگران و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

کد خبر 56025
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار