پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
آموزش‌های مهارتی برای توسعه اشتغال در گناوه تقویت می‌شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: ارتقای آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز توسعه اشتغال در شهرستان گناوه می‌شود و باید این آموزش‌های در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری یکشنبه‌شب در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات آزاد مهارت گبه بافی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ربه) استان بوشهر اظهار داشت: حوزه فرش بافی در شهرستان گناوه باید توسعه یابد و نگاه ویژه ای در این حوزه نیاز است.

فرماندار گناوه افزود: صنعت فرش استان بوشهر در حوزه صادرات وضعیت خوبی نداشته و در سال ۱۴۰۰ کمترین صادرات را در این حوزه داشتیم و باید با توسعه مهارت‌های فنی در این حوزه و تربیت نیروی ماهر زمینه صادرات این حوزه ارزآور را گسترش دهیم.

آموزش‌های مهارتی برای توسعه اشتغال در گناوه تقویت می‌شود

وی مهارت آموزی را زمینه ساز توسعه و پیشرفت در هر صنف و صنعتی دانست و اضافه کرد: برای رسیدن به بازار جهانی در حوزه صادرات فرش باید بر روی داشته‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های خود تمرکز کرده تا سرآغازی برای پیشرفت روز افزون ما در حوزه‌های مختلف مانند صنعت فرش باشد.

صفری با اشاره به اینکه امروزه انواع آموزش‌های مهارتی به دلیل ابعاد کاربردی و علمی بودن شأن در ایجاد و رشد قابلیت‌های انسانی نقش قابل توجهی دارند، تصریح کرد: برای اقتصاد دانش بنیان و تحول اساسی در حوزه اقتصادی و دانش بنیان نیاز به دانش و مهارت روز است.

کد خبر 56030
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار