جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
نیروی انتظامی امنیت آفرین است/ لزوم برخورد محترمانه با مردم
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم برخورد محترمانه با مردم در عرصه‌های مختلف گفت: نیروی انتظامی امنیت آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در همایش یک روزه رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی هر جامعه است که نیروی انتظامی نقش و رسالت مهمی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به سختی و حساسیت کار نیروی انتظامی در جامعه گفت: کارکنان نیروی انتظامی همان‌گونه که در رفتار شخصی، خانوادگی و اجتماعی خود، برای بهتر بودن تلاش می‌کنند، باید در رفتار حرفه‌ای و کاری نیز مراقب باشند و بهترین رفتارها را در محیط کار با مردم، همکاران و سربازان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر افزود: باید مردم را گرامی داشت و همواره اخلاق تراز نیروی انتظامی را مراعات کرد تا خدا و مردم از شما رضایت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین نیروی انتظامی را به رعایت بردباری و صبر توصیه کرد و خواستار بیان سخن با مردم با لحن نرم و محترمانه شد.

همایش یک روزه رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سالن دریای نیروی انتظامی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 56035
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار