جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بارش باران و تگرگ از امروز در استان بوشهر آغاز می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران در استان گفت: احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان وجود دارد.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی و با توجه به ناپایداری‌های جوی، طی ساعاتی از امروز وقوع بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس نیز در این مدت متلاطم خواهد بود اضافه کرد: از اواخر وقت چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه به سبب وزش بادهای شمال غربی شدید، سواحل استان مجدداً مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای، در برخی نقاط وقوع پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تاکید کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر از فردا به تدریج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 56036
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار