جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است
بوشهر- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهرگفت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در بهترین وضعیت امنیتی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری ظهر دوشنبه در آئین بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج حسن تهرانی مقدم، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا ضمانت کننده امنیت، آرامش و آسایش مردم در جوامع بشری هستند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) اضافه کرد: در شرایطی که در اقصی نقاط عالم و منطقه، مسئله امنیت یک حلقه مفقوده محسوب می‌شود، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای دفاع مقدس در بهترین وضعیت امنیتی به سر می‌برد.

یاد و خاطره شهدای نباید فراموش شود

امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) در این مراسم گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: از این رو برگزاری بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

 آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است

بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر امام خامنه ای، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از خانواده شهید عبدالله ملاح زاده قدردانی شد. ‌

کد خبر 56045
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار